2009. november 28., szombat

2. fejezet

(Bella szemszöge)

Reggel arra eszméltünk fel, hogy Renesmee sír.Abban a pillanatban ott termettünk Edwarddal, és felvettem karjaimba Nessiet.

-Mi a baj szívem?-kérdeztem.
-Csak, csak annyi...hogy rosszat álmodtam!-és arcát beletemette hajamba.
-Mit álmodott Edward?-kérdeztem.
Amikor megkérdeztem Nessie már a kezét az arcomra tette, és már láttam is.
-Azt látta, hogy...-félbeszakítottam.
-Tudom mit álmodott.
-Oh, értem.
-Nagyon rossz volt,...olyan volt mintha tényleg megtörtént volna...-mondta Nessie.
-Tudom, tudom,de nem történt meg,Jacob jól van és mi is.-nyugtatgatta Edward.

Később elaludt a karjaimban és visszatettem az ágyba. Edwarddal kimentünk a nappaliba és szóltunk Sethnek,hogy hívja ide Jacobot. Azért nem volt most nálunk, mert Billynek és a vérfarkasoknak már nagyon hiányzott.
*

5 perc se telt el és itt is voltak, de nem csak ketten jöttek vissza, a többi Cullen is itt van.

-Ti hogy hogy itt va...-Alice félbeszakított.
-Láttam...-mosolygott.
-Oh.
-De azt nem tudom,hogy miért kellett idejönnünk...
Mindenki minket nézett, hogy mondjuk már mi történt.
-Az történt, hogy...-minden egyes szót lassan mondott ki Edward.-...hogy Nessienek volt egy rendkívül érdekes álma.
Mielőtt még elmondthattuk volna, hogy mi volt az mindenki kinézett az ablakon.Egy autó közeledett...ami Charlie járőrkocsijának a hangja volt.
-Francba, ne most!-egyszerre mondta mindenki.
-De nem is szólt, hogy jön!Miért most kellett jönnie még a végén veszélybe kerül.
Charlie leállította a kocsit, és bejött.

-Helló mindenkinek!Mi folyik itt?Már mindenki itt van csak én hiányzok?
Mindenki minket néz,hogy mondjunk valamit.
-Szia, apa, csak épp azt beszéltük...-köszönöm Alicenek, hogy félbeszakított.
-Csak a kirándulásunkról beszélünk, hogy miként lesz.
-Kirándulás?Miféle kirándulás?Bella nem említettél nekem semmi ilyesmit!
-Épp most akartalak felhívni.De te se szóltál, hogy jössz.
-Ööö...én csak azért jöttem,hogy...hát azért mert szeretném elvinni Renesmee-t  egy kis kirándulásra ma délután,de először tőletek akartam 'engedélyt' kérni.De  ha ti elmentek...mikor mentek el?
-Pár nap múlva-mondta Edward.
Megcsörrent Charlie telefonja.Kiment, hogy ne zavarjon minket.

-Most mi lesz mit fogunk neki mondani?-kérdeztem.
-Az igazat.Azt, hogy elmegyünk Tanyaékhoz.-mondta Edward
-Elmegyünk?
-Igen el, azt mondjuk,hogy elég hosszú időre megyünk el még mi se nagyon tudjuk.
Charlie visszatért.
-Ööö.. bentről hívtak.Gyilkosság történt La Pushtól pár mérföldre.
-La Push?-kérdeztük egyszerre Jacobbal és Sethtel.
-Igen,de ne aggódjatok Billyék jól vannak,a túrázókat megtámadta egy állat.
-Oh.-mindenki megkönnyebbült.
-Na én akkor megyek is Nessiet majd máskor is elvihetem ha lehet.
-Persze, persze.
-Szóljatok ha már indultok.Hova is,még nem mondtátok?
-A családomat, Tanyaékat meglátogatni, már hiányzunk nekik.-mondta Edward.
-Aha, rendben.Akkor majd még beszélünk erről.Sziasztok.-megcsókolta a fejem búbját.
-Szia.-mondtam.
-Viszlát.-mondta mindenki.

Amikor elment már nyugodtan beszélhettünk tovább.

-Szóval azt álmodta Nessie, hogy...-mondta Edward- eljött ide a Volturi  és harcoltunk velük a vérfarkasokkal együtt,de legyőztek minket, titeket nem öltek meg de elkábítottak mindenkit. De minket,engem,Bellát és Jacobot..szóval.. megöltek minket-amikor ezt kimondta mindenki megdermedt én megöleltem Edwardot.Majd folytatta- utána távoztak, de elvitték Renesmee-t is.
Látszott Jacobon,hogy nagyon fél, attól, hogy nem látja többé a családját, másrészt attól, hogy elveszíti Renesmee-t.Odamentem hozzá és átöleltem.
-Ne félj, nem lesz semmi baja Renesmee-nek és neked se lesz!
Ekkor mindenki felnézett az emeletre, és megláttuk Nessie-t.Gyorsan lejött és beleugrott a karjaimba.
-Szia kicsim!-és homlokon csókoltam.
-Félek!
-Mitől?
-Megint azt álmodtam-ekkor átment Edward karjába és megölelte.
-Nem lesz semmi baj-mondta Edward.
-Jacob hol van?-kérdezte.
-Itt vagyok.-mondta Jacob.
Renesmee odarohant hozzá és őt is megölelte.Jacob adott az orcájára egy csókot.
-Itt vagyok,ne félj!
Ekkor mindannyian köréjük gyűltünk és megöleltük őket.
Majd mindenki elhallgatott és Renesmee-re néztünk.Nessie is felnézett és azt mondta.
-Ezek ők?Ugye nem?Itt vannak és elvisznek,nem akarom!Én veletek akarok lenni!Félek!
Mindenki a lépteket hallgatta,de senki sem tudta ,hogy ki az,de mindenki rájuk gondolt....hogy a...Volturi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése