2010. március 20., szombat

12. fejezet

(Bella szemszöge)

1 hónap elteltével


Egyre nehezebben viselem a terhességet, de azért nagyon boldog vagyok. Éppen takarítottam amikor Edward rám szólt:
-Bella, azt beszéltük meg, hogy fekszel az ágyban, nehogy valami bajod legyen, ugye?
-Igen, de olyan unalmas állandóan az ágyban feküdni főleg nélküled, és amúgy is mi bajom lehetne?
-Például esetleg elesel akkor a babánkat elveszíthetjük és Nessie is nagyon szomorú lenne, nem beszélve rólam!
Ekkor bejött Nessie és elkezdett velem kiabálni:
-Mami, azonnal feküdj le!!!
Kullogva mentem az ágy felé, majd suttogva beszéltem szinte magamban.
-Apja lánya...
-Igen az vagyok- mondta Nessie. Edward hangos nevetésbe tört ki majd megpuszilta Nessiet. Aztán leültek mellém az ágyra. Nessie hasamra hajtotta fejét, majd el is aludt, Edwarddal meg Nessie haját babráltuk.

(9. hónap)

Hallgattam Edwardot miközben beszélt Zoárdhoz.
-Boldog 9. hónapot kincsem.Ma vagy 9 hónapja anya hasában.Nem sokára itt leszel közöttünk, de addig is vigyázz anyára és persze magadra is.- és közben csókot lehelt a nagy hordó kinézetű hasamra.- Azt mondja, hogy már nagyon szeretne minket megölelni.
-Én is szeretnélek már a karjaimban tartani kicsi kisfiam.- mondtam és megsimogattam a pocakom.
-Edward!
-Igen, szívem?
-A jövő héten lesz a mi kis Nessienk 2 éves. Mit vegyünk neki?
-Hát...nem is tudom.
-Szereti a farkasos könyveket...olyat kellene venni neki.
-Igen, igazad van. Van egy könyv aminek a címe Egy kislány és a farkas.
-Ez tetszik.Hány kötetből áll?
-Négy.Szerintem tetszene neki.-mondta Edward és megcsókolt.

(Edward szemszöge)
(1 héttel később)

Ma van Nessie 2. születésnapja, persze Bella szülei azt hiszik, hogy 4 éves.
Alice szervez neki egy szülinapi bulit Carlisléknál.
Carlisle azt mondta,hogy a jövő hétre várható a kicsi Zoárd.
Bellával most ébresztjük fel Nessit.
-Boldog szülinapot, boldog szülinapot, boldog szülinapot Nessie, boldog szülinapot!-énekeltük együtt Bellával.Nessie a nyakunkba ugrott és megköszönte.
-Köszönöm szépen!Szeretlek titeket!
-Mi is szeretünk!-mondtuk-Tessék ez a tiéd.-mondta Bella és odaadta neki az ajándékot.
-Mi ez?-kérdezte kiváncsian.
-Nyisd ki és megtudod.-mondtam.Gyorsan szétszedte a csomagolást és tátott szájjal elolvasta a címét.
-Egy kislány és a farkas-olvasta suttogva.-Ez nagyszerű!Köszönöm szépen!-mondta és megpuszilt minket.
-Szívesen.

Este fele mondtuk Nessinek,hogy menjünk át Carlislékhoz és ő persze szó nélkül beleegyezett.
Amikor odaértünk, teljes volt a sötétség a házban.
-Elmentek volna valahová?-kérdezte Nessie.
-Nem tudom, menjünk be és nézzük meg.-javasoltam.
Amikor Nessie kinyitotta az ajtót felkapcsolódott a villany és mindenki azt kiabálta:
-Boldog szülinapot!!!
Nessie tátott szájjal állt és fogta  kilincset.
-Ez hihetetlen!Köszönöm!-mondta.
Úgy látom itt van Charlie,Reneé és Phil is, és persze Jacob.
Bementünk és Nessiet leült az asztalhoz, ahol várt rá egy nagy torta rajta egy 4-es szám.Hát persze Bella szülei miatt.
"Azt kívánom bárcsak egyszer ha majd nagy leszek összejöjjek Jacobbal!"- kívánt Nessie és elfújta a tortát.
-Edward mi a baj?-kérdezte Bella.Észre se vettem, hogy egész testemmel megfeszültem.
-Öhm..semmi..csak hallottam Nessie kívánságát.-suttogtam.
-És mit kívánt?-kérdezősködött kíváncsian.
-Azt, hogy bárcsak ha majd nagy lesz akkor jöjjön össze Jacobbal.-mondtam és Bellát kirázta a hideg, de nem voltunk mérgesek.
-Nyisd ki az ajándékaidat, Nessie!-mondta Alice.
Sorba kinyitotta mindenkiét majd Jacobra került a sor, egy kicsit mintha elpirult volna...
-Tessék.-mondta Jacob
Amikor kinyitotta egy vörösesbarna farkas plüss volt. Még Nessie is elpirult.
-Köszönöm, Jake.-mondta és megölelte-Nagyon tetszik!-Jake rákacsintott Nessiere.
-Mindjárt jövök, ki kell mennem a mosdóba.-mondta Bella suttogva.

Már egy ideje fent volt Bella.Épp indultam volna felfelé,hogy megnézzem mi van vele, amikor hallottuk, hogy Bella felkiált.
-Edward!Edward!...Zoárd...
"Apa jövök!!!"- kiabálta Zoárd!


Nem lett valami hosszú, de azért reméljük, hogy tetszett! :)
Jön Zoár!!! :)

1 megjegyzés:

  1. Ancsi
    Hihi. hát ez nagyon tetszett a végén " Apa jövök!" Imádom :D pusz

    VálaszTörlés