2010. január 2., szombat

6. fejezet

(Edward szemszöge)

Nem is tudom le írni milyen jó érzést őt fogni a karjaimban.Felhőtlenül boldog voltam itt nekem ő,Nessie,és ez a csöppség a szerelmem pocakjában.Ők az életem!

-Kicsim!-szólalt meg Bella
-Igen kedvesem?-kérdeztem
-Eszembe jutott amit Renesmee álmodott.-mondta szomorúan és ijedten.
-Mi lesz ha pont a mi kicsink miatt jönnek meg,Alice és Rosalie gyerekeik miatt?!-mondta kétségbe esetten
-Nyugodj meg,nem lesz semmi baj.-nyugtattam
-Jaj,Edward nem szeretném ha elvinnék a gyermekeinket.-mondta zokogva
-Nem,nem fogják elvinni őket,ha kell még harcolok is értük.-mondtam és jó szorosan megölelten
Bella felemelte a fejét mélyen a szembe nézett.
-Szeretlek-mondta
-Én is mindénél jobban!-és megcsókoltam.
Eközben meghallottam a kis hercegnőm gondolatát  azon gondolkodott,hogy mikor jön már Jake, mert már hiányzik neki.
-Felkelt Nessie
-Akkor menjünk.
-Anyu!Épp hozzátok indultam.-mondta Nessie közben adott egy puszit mind kettőnknek és megölelt minket
-Ohh....,na és mesélj mit álmodtál virágszálam-kérdezte Bella
-Most Jacobbal álmodtam,hiányzik!-mondta szomorúan
-Ne szomorkodj jönni fog vagy már jött is-mondtam és már csöngetett is
Renesmee egyből szalad kinyitni az ajtót
-Jacob úgy hiányoztál!-mondta Nessie boldogan és közben a nyakába ugrott
-Szia tündér lány,na,hogy vagy?-kérdezte Jacob
-Hát most már jól!-mosolygott Renesmee
-Szia Jake.-köszöntünk egyszerre Bellával
-Sziasztok.-köszönt ő is.
-Jake nem is tudod,hogy lesz egy kis testvérem!-mondta Nessie boldogan
Jacob szeme kikerekedett.
-De hát,hogy Bella te nem lehetsz terhes,vagy most mi van?-kérdezte Jacob
-Elméletileg nem,de még misem tudjuk,hogy hogyan.-mondta.77
-Ma ment Carlisle Tanyát haza kísérni és közben ezután kutat.-mondta Bella
-Hu.Ez meglepett.-nyögte
-De nem csak anya terhes, hanem Alice néni és Rose néni is.-vigyorgott örömében Nessie.
-Mi?Ez nekem már sok.-mondta zavarodottan.
-Majd mindent elmeélünk, de most nem jó.-mondtam.
Hallottam egy autót közeledni.
-Miért?-kérdezte.
-Jön Charlie.
-Mi?-mondta ijedten Bella.-És ha előtte leszek rosszul akkor mit mondunk neki?
-Azt,hogy elrontottad a gyomrod.Túl sokat ettél.-mosolyogtam.-Te kis mohó.-tettem hozzá nevetve.
-Ez nem vicces!
-Igen igazad van, nem vicces.De tényleg ezt kéne mondani, szerintem te se akarod megmondani neki az igazat.
-Hát nem, ezt eltaláltad. Jake te se mond el senkinek, rendben?Senkinek!Még a farkasoknak sem.Csak a Cullenék tudják és persze te meg Tanya.
-Jó, jó.Rendben,értettem!-mondta.
-Te se mond el Nessie, jó?Még azt sem szabad, hogy Alice és Rosalie is terhes.-mondtam
-Jó.-mondta közben vigyorgott Jacobra és megpuszilta.
-Itt van.-mondtuk.

Kinyílt az ajtó.
-Sziasztok, srácok!-mondta.
-Szia.-mondtuk.
-Szia, papa!-mondta Nessie és kiugrott Jake karjaiból,aztán már Charlie kezében volt.
-Szia, Nessie!-mondta és adott neki puszit a feje búbjára.-Hogy vagy?
-Köszönöm jól vagyok.Látod itt van Jacob is.-mondta vigyorogva.
-Igen látom.-odabiccentett neki, Jake úgyszintén.-Mi járatban van Jacob?
-Csak meglátogattam Belláékat, mint mindig.
-Hát persze.-mondta Charlie.-Billy hogy van?Ő nem szokott veled jönni?
-Remekül van.Nem, nem szokott velem jönni.De szokott üzeneteket hagyni Bellának.Legtöbbször az áll benne, hogy vigyázzon magára, és egyszer, ha ráér menjen el hozzá.
-Üzenem neki, hogy hívjon fel és átmegyek hozzá valamikor.
-Rendben.
-Menjünk be a nappaliba.-ajánlotta fel Bella.Amikor leültünk a kanapéra Charlie folytatta kérdéseit.
-Na és veletek mi újság van, skacok?-ránk nézett.
-Minden rendben van.Későbbre halasztottuk a kirándulásunkat.Tudod, hogy megyünk majd Edward rokonaihoz, Tanyáékhoz.-mondta Bella.
-Tényleg, miért?
-Hát...-félbeszakítottam.
-Nem tudnak minket most fogadni, tudod most is vendégeik vannak.
-Aha, értem.
Éreztem,hogy Bella megdermedt mellettem és megszorította a kezemet.Ez annak a jele volt, hogy émelyeg...
-Ki kell mennem...-mondta Bella.Suttogva-úgy, hogy még Charlie sem hallotta-megkérdeztem tőle, hogy menjek e vele, de persze elutasította ajánlatomat.
Felment, nem inkább felszaladt.Jake rám nézett és leesett neki a tantusz, hogy mi történt.De Charlie is észrevette, mert arra gondolt, hogy valami nincs rendben, mert egy kicsit meginogott felfelé menet és majdnem elesett.
-Mi van vele?-kérdezte.
-Nem tudom, talán elrontotta a gyomrát.Kicsit sokat evett és mohón ami azt illeti.
-Mohón...-ismételte szinte magában.-Ez rá vall, azt hiszem.-nevettünk, még Nessie is nevetett.
Visszajött, de még nem jött rendbe.
-Jól vagy?-kérdeztük egyszerre hárman.Charlie,Jake és én.
-Igen, minden rendben.-hazudott és ezt mi tudtuk is Jacobbal.
-Na jól van, srácok én már megyek is.Nessie elég fáradtnak tűnik.-ekkor ásított is Nessie.
-Rendben.-mondta Bella.Közben Jake átvette Renesmeet Charlitól, és nem telt bele pár percbe már el is aludt Jake ringatásától.Majd adott neki egy puszit a homlokára.
Felkeltünk, és elindultunk az ajtó felé, én közben fogtam szerelmem derekát.
-Na akkor jó éjszakát, és vigyázzatok magatokra!-mondta Charlie.
-Rendben, te is vigyázz magadra.Jó éjt!-mondta Bella.Bella elindult Charlie felé, hogy adjon neki egy jó éjt puszit és nekem el kellett ekkor engednem.Utána kezet fogtam Charlival.
-Jó éjt, Charlie, és viszlát!-mondtam.Ő csak bólintott.Elindult a járőrkocsija felé.
Egyszer csak Bella megingott és elkezdett szédelegni, majd elájult. Én gyorsan elkaptam karjaimban. Charlie nagyon megrémült és visszarohant hozzánk.
-Bella!-mondtam. ijedten.
-Bella mi van veled?-kérdezte rémülten. Majd felkaptam kezembe és lefektettem a kanapéra, Jake csak nézett és nem értett semmit.
-Elájult.-válaszoltam Jake gondolatára.Charlie meg nem értette kinek beszélek, de nem is izgatta, mert Bellával foglalkozott.
-Charlie csak elájult nem lesz semmi baja, mindjárt magához tér.-nyugtattam Charliet.
Ekkor láttuk, hogy Bella megmozdult egy kicsit.Ekkor mindenki megkönnyebbült.
-Had pihenjen!-mondtam majd leültünk, és csak arra vártunk, hogy mikor tér magához, kedvesem.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jo. már alig bírom kivárni a folytatást. agy továb és am. mikor lesz friss? :D gart anita

    VálaszTörlés